Ytterligare en lördag i mitt liv

Jag har faktiskt ingen ork, ingen vilja, inget engagemang till att göra något alls. Helst vill jag bara lägga mig i sängen och sova bort resten av livet. Men så får man ju inte göra, utan man måste hela tiden vara glad och rolig och pigg och alla sånna grejer som jag egentligen inte alls vill vara just nu. Jag vill gråta, sova, kramas!

Men imorgon ska jag spela match iaf, tror det kan ge mig lite glädje. Det är en iofs en div3-match, men i dagsläget så behöver jag all normal aktivitet jag kan få. Och nu när div1 har uppehåll så får jag nöja mig med det som finns.

Och på måndag är jag faktiskt ledig från jobbet, har ett par saker som ska göras, och för att hinna med det så var det lika bra att ta ledigt. Det är nästan så jag hellre hade jobbat än att göra det jag ska, men man kan inte få allt i livet. Har jag insett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0