Alla hjärtans dag

Det måste vara dagens vanligaste rubrik! Men kan man säga något annat idag? Jag, som tycker alla hjärtans dag är en komersiell högtid och därför inte bryr mig särskilt mycket, har fått flera saker idag. När jag kom till jobbet imorse hade chefen köpt chokladhjärtan, hjärtkakor och gelehjärtan till alla anställda. Synd att jag inte äter sånt, men en fin tanke!
På lunchen var jag och träffade Sandra, och av henne fick jag en kokbok (som jag velat ha länge). Jag fick lite dåligt samvete över att jag inte köpt något till henne, men jag får köpa något i helgen :) När jag kom hem hade jag två kort och ett paket i brevlådan, mysigt! Vilka det var ifrån tänker jag inte säga. Sedan har jag fått ett par sms oxå. Länge sedan jag uppskattade denna dag så mycket! Men jag tycker fortfarande att man ska göra så här fler dagar under året, inte bara den 14 februari. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0