hipp hipp dag

Vad har jag gjort idag då? Jo, imorse kunde jag inte sova länge så jag vaknade vid halv nio. Toppen. Bestämde mig iaf för att gå ut och promenera, slutade med att jag promenixade runt Öringesjön. Tog väl 1,5-2 timmar eller så, men det var så sjukt blött i skogen så det tog lite längre tid än vanligt. Mysigt var det iaf! Sedan ringde Sandra, och jag åkte till stan och lunchade med henne. Åt även en semla, det är trots allt fettisdagen idag. Men usch för semlor, dom är verkligen inte goda!

Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, mest funderat lite mer på livet. Ska snart iväg och träna, är väl inte så taggad, men det går nog bra ändå. Och ja just det, imorgon ska jag på anställningsintervju oxå, håll tummarna för mig! Måste få ett fast jobb nu.. Och så ska jag försöka hinna klippa mig oxå, och eventuellt färga håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0