Snälla idiot!

Ta ner julpyntet, nu! Det är februari, far far efter jul, det räcker nu! Idiots. Sen är det detta jävla Alla Hjärtans dagskiten igen, varför? Det är ingen högtid, okej?! Det är bara kommersiellt skit. Och det har inget att göra med att jag inte har någon att fira skiten med, eller att jag kommer vara på jobbet mellan 07.30-20.00 på torsdag, absolut inte.

Så nu har jag blivit av med lite ilska. Jag skulle ju köpa gummistövlar idag, men hittade inga. Vet dock ett par fina som jag förhoppningsvis hittar imorgon. Men jag hittade en klänning, så fin! En rödrutig, precis sån jag letade efter. Det är match imorgon oxå, viktigaste matchen på året typ! Vi måste vinna! Och jag satsar så klart på att bli matchens lirare igen, har ju blivit det fyra ggr på de fem senaste matcherna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0