Back to normal.

Ja, idag blev det till att jobba, 06.30-17.00. 10,5 timmar, jättekul! Men det var ändå helt okej, var på en lugn avdelning så jag hade inte allt för mycket att göra. Däremot hamnade jag i gräl med en förälder för att jag (JAG!) inte hade letat reda på hennes dotters täckbyxor. Jag försökte ju lite enkelt förklara att jag kanske inte kan ha koll på allt (det var trots allt min första dag där på länge) men nej, det är ju min "uppgift att leta reda och hålla koll på barnens byxor". Där var det tur att en annan lärare kom, annars skulle jag lackat ur totalt. För det är i helvete inte fröknarnas jobb att ha koll på 9-åringarnas kläder, det får dom klara av själva.


Imorgon ska jag jobba igen, är inte så sugen dock. Men men, pengar är pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0