Helg!

Alltid lika glad när det är helg, och det är perfa när man får fredagen ledig oxå. Visserligen vet jag inte om/hur jag jobbar nästa vecka, men det löser sig säkert.
Vad som händer? Jo, ikväll kommer Blomman hit och myser, men hon måste gå tidigt eftersom hon åker till Norrland (Dalarna) imorgon. Så imorrn ska jag först se Sverige-Norge, och sedan åka iväg och spela match mot Kiruna. Sist vi mötte Kiruna vann vi med 11 mål, jag var 67%-ig och blev matchen lirare. Hoppas på något liknande imorgon. Efter det blir det lugn kväll, eftersom jag har match mot Boden på söndag. Alltså, dubbla matcher för mig, som ensam målvakt betyder det oxå att jag spelar båda, ingen vila här inte. Men det är trevligt ändå.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Underbart att prata med dig igen, jag saknar dig! Och jag glömde säga att Ben kommer till Europa om tre veckor, men jag mejlar dig om det. Han skulle eventuellt förbi Sverige!
Love you (L)

2008-01-26 @ 10:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0