Lovely!

Vi vann, vi vann, vi vann. Så jäkla skön seger! Vi vann igår med, men då spelade vi apdåligt, men idag visade vi verkligen vad vi kan, och även om det inte var på topp hela tiden krigade vi på så bra. Och jag gjorde en underbar räddning som avgjorde matchen (kändes det som) och blev matchens lirare. Och så hade jag ett psykiskt övertag på deras linje, jag räddade sju av hennes åtta skott. Tack för den!

Imorrn är det träning igen, härligt att gå dit efter en sådan här helg. Längtar redan!

Och förresten, målvakterna i handbolls-EM har ju varit grymma. Kasper Hvidt (som jag gillat länge) håller på att avgöra EM-finalen på egen hand. Stege (Ege), Stolen (Stochl), Omeyer, Svensson och Beutler har varit de bästa.
Sedan vill jag även säga till alla klena fotbollsspelare, varför måste era mästerskap vara en månad? Gör som handbollsspelarna, spela åtta matcher på elva dagar istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0