Mina gamla mål.

Sitter här på kvällskvisten och läser igenom mina gamla inlägg, och hittar ett roligt från augusti. Jag har satt upp mål för vad jag skulle klara av under hösten, för att sedan göra det till en bra vana under '08. Så här ser dessa mål ut!
- Jag ska klara av de två kurser jag har innan jul, och inte ge upp när det känns segt
- Jag ska inte bli på dåligt humör så fort det går dåligt med handbollen
- Jag ska motivera mig till varje handbollsmatch och träning, oavsett hur viktigt det är
- Jag ska träffa Blomman minst en gång i veckan för att prata av mig
- Jag ska inte vara otrevlig mot någon, oavsett hur denna människa är mot mig
- Jag ska sluta skjuta upp saker!

Hur har dessa gått tror ni? Jo, så här ser det ut:
1 - Check! (visserligen är inte andra kursen slut än, men den kommer bli godkänd)
2 - Check, nästan! Hade en dålig halvlek och var på apdåligt humör efter den, men det tog en timme och sen var jag glad. Resten av säsongen har gått bra och jag har inte behövt bli arg!
3 - Check! Alltid motiverad, även om träningarna ibland inte är de bästa.
4 - Mja, det har inte vart så bra. Har visserligen träffat underbara ofta, men inte varje vecka tyvärr. Handbollen och skolan har tagit satans mycket tid.
5 - Check! Jag är istället äckligt trevlig mot otrevliga människor, näst intill ironisk. Det funkar alltid!
6 - HAHA! Skulle jag sluta skjuta upp saker? Är ni dumma?


2008 har jag ett mål: Bli lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0