Sista rycket

Nu gäller det att skriva klart allt skit (ja, skit är vad det är!) som ska in imorgon, så jag kan få avsluta denna jäkla kurs. Synd bara att en av våra ansvariga är helt knäpp, även fast man följt hennes instruktioner har man gjort fel. Men men, det ska väl gå och skriva ihop det oxå, på ett övertygande sätt.

Dessutom har jag redan planerat hela helgen, vilket är ovanligt för att vara jag. Jag börjar på fredag med att hänga lite med Blomman (som är ledig, precis som jag), sedan är det utgång på kvällen. Småttingarna har ju börjat fylla 18 nu, så man får ju fira dem lite. Lördag ska vi först på en match med laget, sedan blir det troligtvis filmkväll hemma hos mig med trevligt sällskap. På söndag har jag lovat att jag ska hjälpa min tränare i hallen, efter det lär jag väl vara såpass trött så jag kommer somna stående.. Men det är najs iaf, att för en gångs skull ha tid att göra saker, när man varken har match eller skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0