Skitmatch.

Skoja inte att vi var dåliga idag! Herregud, det är helt otroligt. Fast jag skötte mig (som jag brukar), och fick en fin blomsterbukett i matchens lirare-pris. Bäste spelare två helger i rad, duktigt Mikaela! Nu har vi iaf ledigt en helg för att ladda, och om två veckor möter vi Kiruna och Boden. Där ska det bli minst två poäng, annars är det pinsamt.

Men ja, jag älskar fortfarande både handboll och mitt lag, fast vi viker ner oss så totalt ibland. Vi är bättre än vi tror, vilket leder till att vi spelar skitdåligt ibland. Jag har däremot hittat en bra lägstanivå, börjar närma mig 55% i snitt, hur grymt som helst. Ska bara se till att smitta av mig av min entusiasm på de andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0