Vinst, choklad och stukat finger.

Jag är glad glad glad, för vi vann mot Göksten igår! Och det sjuka, galna är att vi spelade bra i andra halvlek, vi vann tom den med 4 mål. Hela matchen vanns med 21-16. Grejt! Sedan blev jag även matchens lirare och fick en fin chokladask, synd bara att jag inte äter godis länge. Får dela med mig av den till laget på träningen imorgon istället.
Och så stukade jag fingret oxå, så nu ser båda mina ringfingrar ut som hej kom och hjälp mig (stukade ju det andra i Tumba-matchen). Men det är ju inte direkt som om det skulle stoppa mig, det läker nog snart så. I värsta fall kan jag ju tejpa, men det är så obehagligt så jag föredrar att köra el naturell :)

Kommentarer
Postat av: Blomman

Duktigt sweetie! Men fingarna, hur lyckas du? Och du, jag saknar dig! Men kommer hem next vecka, gissa om jag kommer va med dig varje dag!

Love you darling

2008-01-06 @ 21:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0