Bara för att jag är bäst

Torsdag, en finfin torsdag! Trots att 90% av dagen regnade bort så var det ändå en bra dag. Det var mysigt att sitta hemma hos Blom och fika och mysa med alla, det var skönt att gymma (och jag tror jag börjar få lite muskler nu, iaf i benen), det var roligt att gå på stan med mina knäppa lagkompisar, och det var kul att måla tröjor (jag fick tom beröm för att de vart fina). Dessutom betyder torsdag att det var sista gemensamma träningen för denna veckan, så imorgon kan jag plåga mig själv när jag vill och var jag vill! Eller så kan jag ta ledigt, vilket jag tror jag kommer göra. Jag kommer vara hos Blom och hjälpa till att packa, äta en underbart god lunch med henne och de andra, äta massa bullar (vi bakade faktiskt kanelisar och muffins idag), och efter att hon åkt ska jag, Marcus, Rickard och Erik gå och äta skräpmat, förhoppningsvis pizza om jag får bestämma, och sen ska jag köpa en stor godispåse och antingen spendera kvällen hos M&R, hos E eller hemma i min ensamhet. Alternativ ett och två lät bäst, tror det blir så. En riktigt jäkla latfredag (och ätarfredag, skoja inte att hag kommer ha ångest sen) ska jag ha!

Nu är det nannadags tror jag, är väldigt trött. Och sen lär ju darling väcka mig tidigt imorgon, så det är lika bra att sova nu om jag ska få någon sömn alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0