Friday.

Idag skulle jag egentligen ha varit med grabbarna och haft roligt, men är jag det? Nej, det är jag inte. Varför? För att jag är skum i magen och har kräkts tre gånger idag. Därför stannade jag hemma. Sa jag förresten att strejken är halvt avblåst? Alltså, bussarna går under helgen men det kan bli strejk igen på måndag. Eller något sånt. Men det gör inget, Patrik åker på söndag så på måndag kan jag vara hur isolerad som helst här hemma, det gör inget.

Jo, jag nämnde igår att jag tog en del kort när jag var ute och gick, det visade sig att det var drygt 100 kort jag tog. Fråga mig inte hur jag lyckades. Här ska ni få se några, så ni förstår min promenad.

                    
1. Det började bra, med fin natur
2. En bil!
3. Uttråkad?
4. Pållar vid Erstaviken
5. Erstaviksbadet, tror ni jag var badsugen då?
6. Saltsjöbanan, jag hittade!
7. Men det var en lång väntan på tåget..
8. Belöning!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vackra naturbilder!!:)



Hoppas du får en underbar fredag!

2008-07-11 @ 12:53:36
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0