Galet varmt

Hur najs tror ni inte det var att åka och bada igår efter träningen? Det var det bästa jag gjort på länge! Typ 22 grader i vattnet, lite kvällssol och mina älskade lagkompisar, det var riktigt bra det.
Idag har jag och Erik varit och badat och solat, men satan vad varmt det är! Jag tror dessutom jag lyckades bränna mig lite, känner hur det svider i ansiktet. Det är bara E som är smart, smorde in sig så duktigt. Har jag förresten sagt att jag är näst intill kär i hans dialekt? En underbar norrländska, så mysig!
Sedan lämnade jag in mobilen på lagning ändå, på Phonehouse kostade det "bara" 1000 kr att få den lagad och jag känner att det är värt det. Jag älskar ju ändå min mobil grymt mycket.

Nu ska jag duscha och så, sen tänkte jag åka till stan och träffa E igen. Vi ska äta pizza (eller sallad kanske, det känns som det är för varmt för pizza), och sen antingen chilla på nån brygga nånstans eller på några klippor, eller kanske på hans balkong. Det är mina planer för idag. Hejs!
(Och Blom, jag ska lägga upp en bild på mitt blåmärke. Jag lovar.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0