Hate this

Okej, men jag känner att den här dagen inte riktigt är min dag. Jag vet inte om jag vågar åka till träningen ikväll, risken är väl att jag dör på vägen. Det började stabilt imorse med att jag näst intill försov mig, men hann springa till bussen. När jag sedan klev av bussen vid jobbet var det nån som knuffade till mig så mobilen flög i marken, och nu är displayen helt sönder. Tack för det jävla touchscreenskit. Sedan var det lite struligt på jobbet, nån hade glömt att den skulle hjälpa mig vilket ledde till att jag fick massa extraarbete. Och när jag var ute och delade halkade jag två gånger i trappor, första gången fick jag ett underbart blåmärke på armen och en sträckning i baksida lår, andra gången ett sår på knät. Efter jobbet skulle jag se om det gick att laga min telefon, men det visade sig att det är näst intill omöjligt att få tag på sådana displayer och om dom hittar någon så kostar det 1500 att byta. Så nu ska jag köpa en ny telefon istället, igen. För att rädda upp dagen köpte jag nya shorts och pratade lite med Ola. Precis vad jag behövde.

Nu ska jag försöka överleva kvällen, hej svejs. (Och Erik om du ser detta, ring mig! Jag har inte ditt nummer längre.)

En sak till bara, nån som vet vad jag ska köpa för telefon? Jag har ingen aning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0