I got a pocket full of sunshine

Vart försvann solen? Jag som satt ute och njöt i det fina vädret, men nu blev det helt plötsligt mulet. Dumt. Hur som helst ska jag till darling nu och hänga lite med henne, sedan en sväng förbi gymmet innan det är dags för träning. Har jag berättat att vi inte längre får träna i S:t Erikshallen? Det är tydligen en byggarbetsplats (de håller på och renoverar) så då får vi inte vara där. Vilket de kom på efter att vi tränat där i två veckor, bra där. Så nu har vi inte monsterträningar varje dag längre, utan vi löptränar tillsammans tre dar i veckan istället. Det är rätt lagom tycker jag. However, nu ska jag till Blom!
Auf Wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0