Idioti

Har ni läst om handbollsspelarna som söp sig dyngraka och sen trashade ett hotellrum? Om inte så finns det att läsa här. Hur som helst så tycker jag det är hemskt det dom har gjort, vad tänkte dom på? Gah, jag vet inte hur jag ska förklara vad jag känner för det. För mig har det här alltid bara hänt när det har handlat om fotbollsspelare och hockeyspelare, men mina hjältar.. Det finns inte. Oscar Carlén som jag beundrat för hans framgångar och träningsvilja, han sjönk rätt rejält i mina ögon (trots att jag innan visste att han kan festa ordentligt om han vill, men jag trodde inte han var så dum att han gjorde det på ett landslagsläger). De andra två vet jag inte så mycket om, men lite mer känsla än så här måste de väl ändå ha. Idioter.

Ajuste, jag sa ju att jag skulle sluta lite tidigare idag. Det blev redan elva. Love this shit.


Kommentarer
Postat av: M

Mm, så äre när man håller på med såna där sporter. Handbollsspelare, Fotbolsspelare, hockespelare.. trashar hotellrum och festar och sånt.



Annat är det med innebandyspelare, de blir rånare istället. Eller är det jag som kommer ihåg fel? Har iallafall att det var nån "innebandyliga" som råna något? :P

2008-07-24 @ 19:02:16
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0