Jag är en mes

Idag åkte min älskade bästa vän till Göteborg. Jag har redan tidigare konstaterat att jag kommer sakna henne nåt så in i helvete, men jag har oxå insett att det inte blir bättre för att jag ältar det. Sen kommer jag nog åka ner till gbg ett par gånger i år, och hjärtat lär ju komma hit några gånger, så vi klarar oss nog. Vi hinner iaf inte tröttna på varandra :)
Jag hade tänkt att vara onyttig idag, men jag var inte sugen. En muffin och en kanelbulle fick jag i mig, sen var det lixom färdigt. Och så hade jag tänkt spendera kvällen hos grabbarna eller hos Erik, men det blev varken eller. Imorgon däremot ska Erik hjälpa mig vända tillbaka dygnen, vi ska ha CSI-marathon hela lördagsnatten och hela söndagen. Det är trevligt det.

Och så hade jag ju tänkt att eventuellt dra upp till Dalarna nästa vecka, men så blev det inte. Min sista veckas ledighet försvann och jag börjar jobba på måndag igen. Fast jag gnäller inte egentligen, jag trivs ju på jobbet och så är det välkomna pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0