Överskottsenergi!

Skoja inte att jag nästan klättrar på väggarna här hemma, nu när jag inte kan ta mig någonstans. Men idag efter gymmet tog jag tag i saken och gick till Saltsjöbanan, en prommis på drygt 1,5 timme! Iaf dit, hade lite svårt att hitta faktiskt. Sedan in till Medis, lånade några böcker på bibblan, träffade grabbs och åt kanelbullar och chokladmuffins (namnam!) och så saltsjöbanan tillbaka ut till Erstaviksbadet för en rolig promenad hem igen. Det gick lite snabbare, drygt en timme eller så. Det var faktiskt inte alls så jobbigt som jag trott, bra musik på mobilen och lite lek med kameran så gick det smidigt faktiskt. Men bussarna får gärna börja gå snart, för jag tror inte jag gör om denna pomenad på närmsta tiden!

Ja juste, jag har börjat planera min Asienvistelse nu. Det blir nog så att jag börjar med två månaders volontärarbete i Thailand (eller Kina, eller Indien) och efter det blir det till att åka runt i Sydostasien, Thailand, Malaysia, Singapore, Vietnam, Kina och allt möjligt. Hur länge jag blir borta vet jag inte än, men det lutar åt tre-fyra månader åtminstonde. Två av dom är som sagt volontärarbete. Det kommer bli så satans underbart, jag längtar som en gris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0