Stuck in the middle

Yes, jag är helt jäkla isolerad här ute. Eller inte helt egentligen, grabbsen har varit här idag och ätit pannkakor och myst. Men nu när de åkt är jag helt ensam och solo, eftersom jag vägrar cykla den milen det är till närmsta tunnelbanestation. Kräsen? Jo, lite.
Läste dock en artikel om en "Buss-VD" som kallar chaufförerna för idioter. Och faktiskt, jag håller med. Sjuksköterskornas strejk förstod jag, men busschaffis? Snälla nån människa, kom och snacka sen när ni har någorlunda utbildning och ordentligt jobb! Nu kommer ni säkert bli arga på mig, men ni förstör för mig (och för många andra). Eftersom jag är timanställd får jag ingen lön eftersom jag inte kan ta mig till jobbet, jag kan inte åka in till Kungsholmen och träna med mitt lag, kan inte ta mig till stan för att ha ett någorlunda socialt liv, ingenting går! Jävla idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0