sunday morning breakup

Jag vill inte att det ska vara söndag, jag vill inte jobba imorgon, jag vill ha långledigt och bara kunna ligga på stranden och slappa. Men då får man inga pengar, och pengar behöver jag så det är lika bra att jobba. Ska dock söka nytt jobb, skulle gärna ha ett med liiiite bättre betalt. Och som inte är så flippat jobbigt.

Idag har jag införskaffat en duschdraperistång och ett duschdraperi, sådär två år senare. Men men, bättre sent än aldrig heter det väl. Erik var snäll och hjälpte mig hitta rätt, men jag lyckades sätta upp den helt själv faktiskt! Usch så duktig jag är. Sedan har jag och E diskuterat min framtid (jag behöver ju nån som bestämmer åt mig, som ni vet) och vi har kommit fram till två alternativ som jag har. Båda i Malmö dock, så jag kommer nig bli skåning nästa år. Najs va?


Kommentarer
Postat av: Blomman

Hjärtegos! Vad trevligt att du och Erik verkar komma så bra överrens :) Jag saknar dig jättemycket! Och det är typ en evighet kvar tills vi ses.. Bajs! Älskar dig, puss och kram (L)

2008-07-27 @ 20:19:12
URL: http://blomsterkrans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0