Tradigt

Jag har insett hur jäkla tråkigt det är med löpträning. Det är verkligen helt sinnessjukt trist att bara springa, framförallt när man inte har en boll att jaga. Inomhus med handbollar är det ändå rätt okej. Jag har även insett vilken usel kondis jag verkar ha, trots att jag springer flera gånger i veckan. Den blir lixom aldrig bättre! Igår sprang vi 4 km och jag gjorde det på 21.30, vilket inte är den bästa tiden precis. Jag måste verkligen träna upp min jäkla kondis ordentligt nu.

Och juste, jag kom på, det blir inte Stockholm Marathon 2009. Jag kommer ju vara i Asien då och missar loppet. Men vem är jag som bangar på sånt? Jag kör på året efter istället! Maran '10, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0