Belöningsshopping.

När jag gjort något bra brukar jag köpa saker åt mig själv. Som när jag spelat en bra match kanske jag köper något gott, när jag jobbat på ordentligt blir det kanske ett nytt klädesplagg, ja, ni förstår. Det finns säkert fler som gör detta, det är ett sätt att känna sig uppskattad. Senaste tiden har jag köpt sex nya klänningar, tre nya toppar, nya underkläder, tre par nya skor, en inspelningsbar dvd-spelare och en del småplotter. Har även idag precis beställt en ny handsfree till min mobil, en så kallad Sony Ericsson HBH-DS970.

Jag hoppas jag har gjort något jävligt bra denna månad.

Kommentarer
Postat av: Blomman

Haha, du är underbar älskling. Du är värd allt du köper =D

2008-06-01 @ 20:58:46
URL: http://blomsterkrans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0