Byebye Sverige!

Nu är det hej då för Sverige i EM. Visst att jag drömde att matchen skulle sluta 2-0 (ja, jag drömmer konstiga drömmar), men inte trodde jag att det var Ryssland som skulle vinna (visst att matchen inte är slut men wtf, det ska mycket till om matchen inte ska sluta 2-0 till ryssarna). Undrar vilka man ska heja på nu? Portugal kanske, de har jag trott på hela turneringen.. Eller Holland, de ser starka ut. Holland blir det nog, heja orangea!

Vad gör ni under midsommar då människor? Jag kan säga att jag inte alls har några planer, har blivit inbjuden både hit och dit men inget känns riktigt bra. Väntar fortfarande på den inbjudan, men den lär aldrig komma.. Blir nog så att jag inte gör något alls, bara är hemma, städar hela helgen och tränar en massa. Det låter som en bra idé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0