Confused

Känns som om jag inte har alla chips i påsen idag riktigt. Blev väckt vid tio i sju imorse av chefen, var tvungen att jobba. Iväg till Haninge, plocka lite, sen iväg till Jordbro och springa i trappor. Jag hatar Jordbro, det är så jäkla långt dit! Men vi slutade rätt tidigt, alltid positivt. Efter det åkte jag och gymmade, körde massa ben och kommer inte kunna gå imorgon. Sedan hem, bytte kläder och stack ut och sprang en runda. Lite utfallsteg på det, en garanti om att jag inte kommer kunna gå imorgon.
Hur som helst, nu efter att jag hade duschat slog det mig, vad har jag ätit idag? Hmm hmm, ingenting faktiskt. Jag hade helt enkelt glömt bort att äta, och när har det hänt sist? Jag som alltid är hungig? Min kropp beter sig väldigt konstigt just nu som ni kanske märker. Dessutom upptäckte jag nu att vi inte har någon god mat hemma, så jag måste gå och handla. Usch så komplicerat allt blev.

Råkade ut för något riktigt jobbigt när jag jobbade, kedjan på cykeln hoppade ur. Det var ett antal svordomar i huvudet då, men efter lite trixande med det så fick jag dit den igen. Satan vad duktig jag är!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Äta bör man annars dör man!

(Äta gör man ändå dör man)

2008-06-19 @ 18:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0