Fuckingjävlatidningsskit

Förlåt ordvalet, men jag har jobbat idag. Var ett tag sen sist, och dessutom var jag ute i Nacka i några jäkla höghus där alla skulle ha både DN bostad och SVDs helgtidning. Första huset var ett trevligt 14-våningshus med 6 dörrar på varje våning, ja, ni kan räkna ut hur mycket tidningar det blev. Plus all vanlig post på det. Så idag jobbade jag mellan 7-17.30, sug på den va!

Jag skulle egentligen ha varit hos Blom och nördat mig nu, men av vissa anledningar är jag inte där utan hemma istället. Ska dock med ut till Arlanda och säga hejdå imorgon, skoja inte att jag kommer grina, känslig som jag är. Men jag träffade älskade Lisen idag, blev bara en kortisfikning men oj så mycket jag saknat henne upptäckte jag! Kommer nog hänga med henne och hennes amerikanske pojkvän hela helgen. 

Något mer? Jodå, men inget jag tänker dela med mig av till hela världen. Går nog och sover snart, är trötttrötttrött..

Kommentarer
Postat av: Blomman

Jag hjärta dig.

2008-06-05 @ 22:08:39
URL: http://blomsterkrans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0