Hej Sverige

Jag lever, jag lovar (du behöver inte vara orolig Erik). Men vem orkar blogga när livet är så jojoigt? Eller när man har en miljon projekt på gång? Fast det är kanske inte en miljon, utan snarare fyra. Som jag ska lyckas med. Har dessutom varit i Finland måndag-onsdag, väldigt spännande! Blev lite shopping som vanligt (på Gina, varför åka till Finland för att handla på samma butiker som vi har hemma undrar ni? Varför inte undrar jag?).

Nu ska jag ägna mig åt ett av mina projekt jag har. För att förenkla, mina projekt är alltså:
- Tränar inför maran
- Lär mig finska (nu ska jag lära mig!)
- Går igenom hela SAOL
- Skriver en bok (vilket dock går dåligt).

Hur som helst, nu ska jag repa på finskan. Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0