I brist på annat.

Idag har jag haft en ganska duktig dag. Jag har sprungit, stretchat ordentligt, varit med mamma och storhandlat, städat och sedan sett på flera filmer. Ätit en måltid, fick i mig fyra köttbullar och lite potatissallad! Det går framåt :) Men eftersom jag nu inte har något att göra, har jag suttit och svarat på en lista den senaste stunden. Och vem är jag om jag inte delar den med er?
BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Det händer
Titta på dig själv i spegeln: Rätt så ofta, mitt hår är besvärligt
Gnälla: Jo tack, det händer! ;)
Skrika: Inte lika ofta nu som då
Sova: Några timmar varje natt
Ha ångest: Jodå
Skada dig själv med flit: Inte med flit, men jag skadar mig själv ibland
Ta mediciner du inte borde ta: Nope, de mediciner jag tar har doktorn sagt åt mig att ta
Vilja dö: Nej, inte nu längre
Drömma mardrömmar: Inte så ofta som när jag var liten
Drömma sexdrömmar: Haha jodå, det händer!
Ta droger: Ne, jag är helt emot sånt
Försöka vara annorlunda: Försöka? Jag försöker vara som alla andra, men jag vet att jag är annorlunda
Klä dig i svart: Ja, ibland så. T.ex. så är mina arbetskläder svarta ;)
Gå till kyrkan: Nej, jag är inte längre troende
Gå i skolan: Nej, för jag har slutat! :D
Röka: Nej, det är oxå ett big nono för mig
Ha sex: Brukar.. Då är det en fördel om man har någon att ha det med ;)
Ljuga: Jag undviker det så gott det gå
Hata folk: Hata är ett starkt ord, jag avskyr snarare folk
Lita på folk: Jag försöker, men det är svårt

VEM:
Saknar du:
Det finns fyra personer jag saknar grymt mycket
Vill du döda: Ingen, jag skulle aldrig kunna göra det!
Rörde dig sist: Beror på hur man menar, jag har ju rört mamma idag..
Vill du slå: För en gångs skull känner jag inget behov av det just nu
Kysste dig sist: Hemlis ;)
Vill du kittla: En kittelmatch med Blom är aldrig fel, eller med Linda
Kramade du sist: Lisen
Vill du prata med: Han eller han. Eller hon.
Skrek du på sist: Oj, jag har inte skrikit på länge! Måste varit på mina lagkompisar under helgen
Vill du vara som: Jag skulle vilja vara rik som en Hollywoodkändis, annars trivs jag bra med mig själv
Sårade dig sist: Måste väl vara jag själv (och mamma)
Vill du bli galet full med: ingen, eftersom jag inte dricker
Gjorde dig riktigt glad senast: Min chef som gav mig lite extra jobb, en elitserietränare som tyckte jag var grymt bra, och P som skickade världens sötaste sms idag
Fick du sms från senast: Patrik
Ringde dig senast: Lisen
Är vackrast på jorden: Vackrast? Tjej eller kille? Jag vet inte!

HAR DU:
För många vänner:
Jag har inte många riktiga vänner, men många ytliga vänner
Förföljelsemani: Nej, det tycker jag inte
Tvångstankar: Jo, det har jag
Någon annan psykisk sjukdom: Jo, egentligen. Men det vill jag inte erkänna
Någon fysisk sjukdom: Mhm, det med
Någon skada: Inte just nu, jag är rätt hel i kroppen!
Färgat håret: Fler gånger än jag kan minnas
Brutit några ben: Brutit armen två gånger, fingret en gång, och tårna oändligt många gånger
Några piercings: Öronen, räknas det?
Egen dator: Yehey, tre bärbara! Men bara en funkar :S
Bra självförtroende: Ibland, beror på vad det gäller
Kysst någon: Jodå, det har jag
Haft sex: Det har jag oxå haft
Köpt kondomer: Det har jag däremot aldrig gjort
Tagit nakenbilder: Nej, känner mig inte bekväm utan kläder
Sagt jag älskar dig till någon idag: Inte sagt, men tänkt för mig själv
Bjudit ut någon: Nej, men blivit utbjuden
Varit kär: En gång har jag varit kär, på riktigt
Dumpat någon: Det har jag gjort, två gånger på ett riktigt hemskt sätt
Stulit någonting: Ja, och det skäms jag för!
Lämnat landet: Jahadå, men bara på semester
Tuttat eld på nått: Inte jag, men jag var med när några andra gjorde det
Gjort något olagligt: Jo, jag har väl det


HUR:

Går du: Som en normal människa? Och med långa kliv, eftersom jag har långa ben ;)
Svarar du i telefonen: Det beror på vem som ringer
Fördriver du tiden: Beror på hur jag mår och kännerm ig
Mycket pengar har du: Så jag klarar mig
Tjänar du pengar: Jobbar (postis ;))
Ofta diskar du: Alldeles för sällan
Ofta städar du: Inte så ofta som jag borde
Många stör du dig på: Ganska många
Ofta träffar du din familj: Mami varje dag, syster ganska ofta, bror väldigt sällan, pappa och de andra syskonen aldrig

TROR DU:

Att du kommer bli något: Ja, det är väl en plan jag har
På gud: Jag tror på sådant som går att bevisa
På rymdvarelser: Som sagt, jag tror på sånt som går att bevisa
Att folk tycker om dig: Ja, det gör jag faktiskt. Iaf några stycken
På ett liv efter detta: Hänvisar till svar två frågor upp
Att fiskar kan tänka: Den frågan var ganska irrelevant
Att du kommer leva länge: Min förhoppning är att leva tills jag dör


Kommentarer
Postat av: M

Jag är fisk, och jag kan tänka :)

2008-06-20 @ 23:57:56
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0