Ibland har man tur!

Okej, ni förstår inte vilken jävla tur jag hade idag! Imorse när åkte till jobbet kom jag på att jag glömt busskortet hemma, men orkade inte gå hem och hämta det utan köpte en biljett istället. Reducerat pris of course, av ren vana faktiskt! Tror ni inte jag senare åker på kontroll? Jooorå, absolut. Men efter att ha förklarat för nissarna att jag fyllde 20 i förrgår, och helt enkelt inte tänkte på att jag inte fick åka på reducerat, så slapp jag ifrån böterna. I utbyte mot ett löfte om att tänka mig för nästa gång. Fatta, 1200 hade jag fått betala annars! Det är sinnesjukt mycket.

Folk säger oxå att jag går runt och ser väldigt glad ut hela tiden, nästan lycklig. Jag vet inte, men jag känner mig faktiskt på ett väldigt bra humör, länge sedan jag gjorde det sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0