Ingen Håkan imorgon.

Nej, det verkar inte bli nån Håkankonsert imorrn. Tanken var ju att jag skulle gå med Marcus, men han är ju nere och ser på EM så det går inte. Sedan skulle jag gått med Rickard, men han är sjuk stackarn och kan inte röra sig utanför dörren. Lisen och Matthew hade oxå tänkt att gå (Lisen är lika galen i Håkan som jag, om inte värre), men så blev det inte, av olika anledningar. Alltså, det blir inget Håkan. Jag gråter floder, nästan. Får se honom på min födelsedag istället, dock inte live, han uppträder ju på Allsång på skansen då. Kanske ska dit ändå. Det tål att tänkas på.

Jag missar även fotbollsturneringen vi har med jobbet i helgen. Det krockar med Eken, och då prioriterar jag faktiskt handbollen. Konstigt va? Men lite ledsen är jag faktiskt, det hade varit skitkul att lira fotboll. Jag var redan utsedd till målvakt, synd om den stackare som nu kommer bli tvingad att stå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0