Kan sommaren komma snart?

Jag blir sååå trött på vädret, kan det inte bara bli så där fint som det var i början av juni? 30 grader varmt och sol, ja tack! Eller okej, när jag jobbar kan det vara lite svalare. Bara det inte regnar så är jag nöjd. Ni fixar det va? Bra! Imorgon ska jag dessutom till Västerhaninge och jobba, har aldrig varit där i hela mitt liv. Jag hade precis lärt mig hitta någorlunda i Haninge, och då kastar dom mig vidare till ett ställe som ligger mitt ute i ingenstans. Men jag får åka bil både dit och tillbaka, vilket betyder en förkortad cykelsträcka på... jättemycket... typ. Hur som helst, om jag inte dyker upp något mer under veckan så vet ni att cyklat vilse där och är halvvägs till Tyskland, och då kan ni alltid höra av er till el poliso och tipsa.

På tal om ingenting börjar vi sommarträna imorgon, vilket egentligen inte betyder så mycket mer än att jag tränar med mina kompisar på Kungsholmen istället för själv här i Tyresö. Och av någon anledning känns det helt okej att åka hela vägen dit bara för att få lite sällskap i löpspåret faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0