Kärlek vid första ögonkastet?

Tror ni på kärlek vid första ögonkastet? Det gör inte jag. Man kan bli intresserad av någon tack vare utseendet, men det är ju personen man blir kär i. Så är det för mig iaf. Däremot kan man ju verkligen falla för någon tack vare ett utseende. Som i måndags. Han var så vacker, och jag som väldigt sällan tycker att killar är vackra, de är mer söta eller snygga. Men han var vacker, söt, snygg, hade ett leende som fick mitt hjärta att slå dubbla slag, och de bruna ögonen var så fina. Jag har aldrig någonsin sett någon så, vad ska man säga, vacker? Det blir nog det ordet jag får använda. Om det blev mer än beundran på avstånd är en väl bevarad hemlighet, endast känd av några få utvalda. Så det så! :P

(Och förresten, jag har fixat så jag godkänner kommentarerna innan de publiceras. Så ni behöver inte skriva fyra stycken likadana. Och sedan kanske jag inte ens godkänner några. Jag är på lite elakt humör idag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0