Nu kör vi!

Ja, det blev visst inte ett så långt uppehåll, Blom och hennes kusiner skulle på utflykt och jag bangade, eftersom jag ska iväg och träna snart. Förresten börjar handbollsträningarna ta slut snart, och då börjar sommarträningen! Jag längtar faktiskt dit, trodde aldrig jag skulle erkänna det. Jag tror jag har slagit mig.

Hur som helst, nästa år ska jag springa Stockholm marathon (jag måste ha slagit mig riktigt ordenligt). Slog vad med Sebastian om det i lördags, han har redan bangat (bortrest heter det visst..?) men jag har bestämt mig för att klara av det. Så nu ska det tränas utav bara helvete! Ska följa ett träningsschema jag hittat på nätet, men till det så kommer det en massa mer träning i form av handboll, sommarträning och gym. Och så ska jag börja äta ordenligt igen, har ätit väldigt onyttigt på sista tiden. Ska skriva träningsdagbok, använda mitt belöningssystem när jag tränar bra (se tidigare inlägg) och vara allmänt duktig. Klarar jag av loppet sedan på en okej tid (vad som är en okej tid vet jag inte än, det ska jag komma fram till senare) så belönar jag mig själv med en utlandssemester. När hösten och vintern sedan kommer och jag undrar vad i helvete jag håller på med, så kommer jag bara tänka "utomlands, utomlands" och kuta vidare.
Hur många tror att jag lyckas?

Kommentarer
Postat av: M

Det fixar du galant. Jag är lite sugen också, kanske skulle haka på? :P

2008-06-02 @ 17:38:44
URL: http://snowman.webblogg.se/
Postat av: Blomman

Det är klart du firrar det, du är ju grym =)

2008-06-03 @ 09:00:57
URL: http://blomterkrans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0