Snaaaaart så

Nu fyller jag snart 20! Fast egentligen så gör det detsamma, ett år hit eller dit. Det är inte direkt så att jag har någon åldersnoja (men det är långt kvar tills jag fyller 30, väldigt långt kvar!), spela roll om man är 19 eller 20. Egentligen är det ganska negativt att bli 20, nu måste jag betala fullt pris hos SL (eller hur att jag kommer göra det).
Vad jag önskar mig i present? Ingenting faktiskt. Jag brukar inte önska mig någonting, varken i present eller julklapp. Jag tycker sånt mest är överskattat. Men det är klart, om jag får någon present blir jag glad, även om jag inte önskar mig något särskilt. Däremot tänkte jag köpa eller baka nåt gott till laget, vi har träning den kvällen och då ska jag bjuda alla på något gottis! Bara eftersom jag är så himla givmild =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0