Varmt!

Herrejesus vad varmt det är ute! Men jag gnäller inte, det är mysigt med sol och värme. Idag har Blom åkt, och jag grät bara lite. Sedan spenderade jag en stund i stan med mamma, vi åt gott och såg på ballongsläppet på skeppsbron. Såg även Götheborg, riktigt coolt skepp!

Men däremot verkar folk ha missuppfattat saker och ting. Det är ingenting mellan mig och E, har aldrig varit och kommer aldrig bli något. Okej? Sen verkar han inte heller fatta någonting, eller så gjorde han det men jag vågade inte erkänna.. Det är väl inte meningen att jag ska dejta grabbs helt enkelt. Skit samma, nu är det sommar, och jag drar till Finland på måndag! Ska bli skönt att komma bort en stund, även om det bara är för några dagar.

Behöver lite kärlek från fel sort
Och sympatier från fel håll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0