Vilse i Avesta

Igår skulle vi till Avesta och spela match. Kul tyckte jag, trots att Avesta är mil bättre än oss är det alltid ett roligt lag att möta. Trevliga och så. Vi förlorade "bara" med 26-18 tillslut, ändå ett bra resultat! Och så blev jag matchens lirare, för miljonte gången i år (eller något sånt).

Det stora problemet var bara att hitta dit. Någon som varit i Kopparhallen? Då vet ni att det ligger mitt i en industrihamn, utan skyltar någonstans! Eller jo, en skylt, 30x10 cm, tjugo meter in på en avtagsväg. Vi missade hallen helt, eftersom vi kom in från "fel" håll som AB folket sa. Hur ska vi veta? Tillslut hittade vi till hallen iaf, efter lite om och men. Jag tror t.o.m. att det var jag som hittade den först. Så klart, jag och mitt lokalsinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0