Älskade vår

Visst är det härligt när det är sol ute? Idag har jag och systerdotter (som jag är barnvakt åt ett par dagar, syrran fick ju en pojke idag) först varit i stan och handlat lite, blev kläder till den nyfödde, glass, två par skor till mig (bild kommer kanske) och jordgubbar. För när vi sedan kom hem satte vi oss i solen på balkongen och åt jordgubbar och grädde, namnam! Helt sinnessjukt gott faktiskt. Snart ska jag iväg och spela match, den ska vi vinna!

Och förresten ser det ut som om jag kanske har lite planer för sommaren, förhoppningsvis. Visserligen är det lite dyrt, men om det blir så så blir det en födelsedagspresent till mig själv. Det är trots allt samma vecka jag fyller 20 och allt, och något borde jag unna mig väl? Dessutom kanske jag får trevligt sällskap oxå, och en tårta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0