Förvirrad

Faan, det som skulle bli så bra (eller iaf fungera någorlunda) har börjat gå åt fel håll. Det var ju på väg ner först, sen upp, och nu går det tydligen ner igen. Varför? Gör inte så här mot mig, jag vet inte vad jag ska göra! Om vi kunde tagit ett beslut tidigare, så hade det varit enklare.. Men nu gör jag så här, jag känner efter över sommaren om det funkar eller inte. Funkar det låter jag det rulla på till nästa vår, sedan ska det stora beslutet tas. På riktigt. Funkar det inte, ja då vet jag inte alls vad jag gör.

Kommentarer
Postat av: M

Men, vad är det för något som går fel nu då? Dumt när saker går fel, när det egentligen borde gå rätt. Vi får starta en fond, för att forska hur man gör för att få saker att gå rätt! Tillsammans kanske vi kan lyckas hitta den hemliga formeln :)

2008-05-29 @ 23:32:26
URL: http://snowman.webblogg.se/
Postat av: Erik

Murphys lag, eller lagen om alltings jävlighet som det även kallas.

2008-05-30 @ 12:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0