Härliga tider

Visst tänker man bra när man tränar själv? När man inte har någon som ska störa en hela tiden får man verkligen en chans att tänka på allt och inget. Imorse cyklade jag ner till Alby och sprang en vända, och körde lite utfallssteg, jämfotahopp och enbenshopp. Det var en skön träning, har ju börjat bli så pass stark i benen att jag orkar mer än förrut. Skönt! Hur som helst, när jag var ute i skogen och sprang tänkte jag en hel massa, mest på mitt liv. Och jag kom fram till att jag ska sluta vara så jäkla neggo hela tiden, och faktiskt sluta tänka på sånt som aldrig kommer hända. Jag har sagt det förr, men denna gång ska jag faktiskt göra det. Jag ska bli lite ego och tänka på mig och mitt bästa, och hela tiden se framåt. Låter bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0