Hej Sverige

Jag har ont ont ont i axeln! Eller inte riktigt i axeln, utan i ryggen, bredvid skulderbladet och upp mot axeln. Gör hur som helst snoront mest hela tiden. Stackars mig!

Satt nyss och tittade på tågbiljetter, eftersom jag troligtvis blir tvungen att åka tåg ner till Karlsborg när vi har träningsläger. För ett par dagar sedan kostade en biljett 900 spänn, äckligt mycket! Men nu har priserna av någon anledning sjunkit (just nu-priser var det någon som nämnde) och det kostar väl runt 150 eller så att åka ner. Ett överkomligt pris. Dock upptäckte jag att det kostar runt 50-lappen mer med en första klass-biljett än en andra klass, vad tror ni då jag väljer? Ingen tvekan om att jag glider i första klass! Haha, underbart. Ibland är ju SJ bara för härliga i sina prissättningar.

Såg förresten Peppe Eng när jag var ute och sprang imorse. Han gick stavgång. Nu vet ni det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0