Jonas Brothers

Tror ni jag blev glad när jag såg att Jonas Brothers, ett av mina absoluta favoritband, kommer till Sverige? Snabbt som bara den började jag leta biljetter, för dom har jag längtat efter! Men sedan blev jag rätt besviken när jag upptäckte att de kommer hit som förband till Avril Lavigne. Och då var det inget roligt längre, för då blev det dyrt och jobbigt. Så om ingen råkar ha en extra biljett till den konserten i fickan och kan ge mig den, så blir det inget JB för mig nu heller.
För er som inte har en aning om vilka dom är, så är här några videor. Lyssna och njut.





Ojdå, det blev visst fyra stycken, det var inte meningen. Men jag kunde inte välja mellan dom, alla är så bra! Nu är det dags för mig att packa väskan och åka till gymmet, och efter det ska jag och Linda hänga i stan ett tag innan vi åker till Lidingö och lirar match. Äckligt sen match, 20.45! Kommer vara hemma typ mitt i natten. Well well, det är bara att göra det bästa av situationen och vinna matchen.

Kommentarer
Postat av: M

Sorry tjejen, tyckte inte de va så mycket att hänga i granen. Iofs, till deras försvar, så lyssnade jag inte på alla låtarna (bara 3 av de 4) och inte på hela (kanske bara 1/5 av varje låt) men nej, inget för mig.



Kanske bättre för tjejer, som kan njuta av att glo på pojkvaskrarna? :P



Skulle däremot kunna tänka mig Avril Lavigne, de e bättre musik det ;)

2008-05-27 @ 19:15:18
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0