Kul kväll!

Satan vad roligt vi hade igår! Trots att jag inte var så sugen från början blev det en riktigt riktigt bra kväll. Först mat (sallad, inte för att vara nyttig utan för att Frescos sallader är delicious), och sedan mötte vi upp de killar som Blomman "fixat" åt oss. Och vilka killar sen! Herregud, jag har nog aldrig varit med om skönare människor. Såg What happens in Vegas på bio, det var väl en okej film, inte så mycket mer än så. Men sällskapet var underbart så det gjorde inget (jag kommer fortsätta tjata om hur jäkla sköna dessa killar var tills nån slår mig). Efter bion hade jag och Blom först tänkt att åka hem, men grabbarna drog med oss till Olearys för att se Sverige-Canada. Även där var det riktigt kul, jag och Blomman och tusen killar kändes det som ;) Och när det kom fram att jag var handbollsmålvakt var det först ingen som trodde mig ("tjejer kan väl inte vara handbollsmålvakter!" "du ser smartare ut än så") men tillslut lyckades jag övertyga dom. Tror det var det faktum att jag nästan brottade ner en kille som avgjorde det ;) Matchen vann ju Canada, och jag som hela tiden var övertygad om att Canada skulle vinna med 5-4 fick ett glas vatten över mig som pris för bra tippning. Hemma sent sent i natt, men det var det värt! Så kul som vi hade det.

Hur det gick med killen? Jo, Erik som han heter var verkligen fantastisk. Lång, snygg, trevlig, rolig och allt sånt som man kan önska hos en kille. Men jag vet inte, för Han ligger ju fortfarande etta på min lista... Men om Han inte känner för mig som jag för Honom så kan ju vad som helst hända.


Kommentarer
Postat av: Blomman

Yes älskling, vi hade verkligen aproligt igår! Och du är ju bara förjävla bäst, älskar dig!

2008-05-17 @ 13:40:48
URL: http://blomsterkrans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0