Mystorsdag

Så himlans fint väder ute, jag älskar verkligen solen och värmen! Har därför spenderat hela dagen i solen på balkongen med Håkan och Jason. Alltså Håkan Hellström och Jason Mraz, min nya älskling. Men nu är jag inne igen, blev lite väl röd i ansiktet kände jag. Ska snart iväg och gymma, och efter det är det handbollsträning.
Jag fick en avi idag från posten, om att jag har ett paket att hämta. Det konstiga med detta paket är att jag inte har någon aning om vad det är, jag vet bara att det är från Transflex, som jag inte alls vet vilka det är! Paketet väger dessutom 5,4 kg, så det kan ju vara lite otympligt att bära hem. Någon som vet vad det kan vara?
Update
Jag kom på vad det är i paketet! Det är ju min nya dvd-spelare, såklart. Jag hade nästan glömt bort att den skulle komma. Hämtar den imorgon, roligt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0