Nyfärgad

Vaknade tidigt imorse, och bestämde mig för att åka till stan och shoppa. Var där så tidigt att affärerna inte ens hade öppnat (då är man tidig!) så jag promenixade lite i stan. Sedan hittade jag ändå ingenting någonstans, så det var en rätt så misslyckad shoppingtur. Eller jo, jag köpte hårfärg, för att färga om mitt hår, det behöver man ju göra då och då. Och när jag väl stod där och valde färg gjorde jag något drastiskt, istället för det klassiska mörkbruna tog jag en ljusbrun färg! Helt oväntat. Dock är jag besviken, för inte blev det ljusbrunt. Snarare en släng av rödbrun, i nästan samma bruna nyans jag hade förr. Det var väl helt enkelt inte meningen att jag skulle bli ljushårig denna gång.

Jag har oxå bestämt mig för att börja sätta deadlines för beslut jag ska fatta. Annars blir det som vanligt, att jag drar ut på det tills det är för sent.. Hur som helst har jag bestämt att jag ska bestämma mig om sommaren senast på söndag (det lutar åt ja, men måste fixa resa och boende och sånt först), och framtiden ska jag ha funderat klart på till den 25e, eller absolut senast den 31a. Tror detta är enda sättet för mig att kunna ta ett bra beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0