Påkörd

Yes, jag glömde berätta en liten olycka jag var med om idag. Cyklade iväg till affären imorse (morgonpigg som vanligt, vaknade vid kvart över sju), och höll precis på att sakta in för att ta mig över ett övergångsställe. Då kommer en galning på moped, full var han oxå, och körde rakt in i mitt bakhjul. Av ren reflex lyckades jag få ner en fot i marken så jag inte flög iväg, men jag ramlade av cykeln och landningen var inte direkt bekväm. Skrapade upp ena handflatan rätt rejält, och knän, armbåge och höft kommer prydas av fina blåmärken. Idioten som körde på mig ramlade han med, men när jag upptäckte hur full han var skällde jag bara lite på honom och sen cyklade jag iväg. Omskakad, arg och sönderslagen.

Man inser inte vad man har förrän det är för sent...

Kommentarer
Postat av: Blomman

Söt! Nu har jag firrat en ny blogg, bra va? Love (L)

2008-05-03 @ 21:21:00
URL: http://blomsterkrans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0