Roadtrip!

Idag har varit en väldigt mysig dag. Jag, Blomman, Marcus och Richard har haft picnic i Blommans trädgård, och trots att solen inte sken var det varmt och trevligt. Vi har även planerat en roadtrip nästa helg, då ska vi ut och åka! Först beger vi oss till Örebro på fredag för att fira Richard som fyller år (visserligen på onsdag, men ändå), där ska vi träffa hans familj och sedan ut med hans vänner.
På lördagen ska vi antingen till Karlstad och träffa någon som någon(?) känner, eller så skulle vi någon annanstans. Fick inte riktigt det klart för mig. På kvällen ska vi troligtvis till Degerfors och se på fotboll, både Richard och Marcus har någon kompis som spelar där.
Lördagskvällen och söndagen kommer spenderas i.. Falun..?.. Eller någonstans i Dalarna iaf. Hjärtats kusiner fyller 20 och dem ska fira. På kvällen blir det hemresa mot Stockholm, trötta och glada. Kommer bli en bra helg!

Jag har lurat mig själv, för många gånger nu...


Kommentarer
Postat av: Blomman

Falun älskling? Ludvika ska vi till! Men jag förstår dig, det är nästan samma sak ;)

2008-05-03 @ 16:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0