Snart kommer Lisen!

På onsdag kommer Lisen hem! Åh så jag saknat henne. Men hon blir bara här tre veckor, sen åker hon tillbaka till USA. Hon ska kanske flytta dit för evigt, hon har träffat en grabb därborta (som förövrigt kommer med henne hit, ska bli roligt att träffa honom) och hon verkar trivas som fisken i vattnet. Men jag är glad för hennes skull, man ska göra det man känner är rätt!

Idag hade jag tänkt att sola lite, men jag vet inte om jag orkar. Ska kanske förbi Tyresö Centrum och köpa en klänning (ja, jag älskar klänningar nu) och sen hade jag kanske tänkt äta glass någonstans. Sen är det träning, och efter det möte. Dock skippar jag nog mötet, annars kommer jag hem så hemskt jäkla sent ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0