Sunday glory

Riktigt lång söndag. Riktigt tråkig söndag med. Hade tänkt att göra något vettigt idag, kanske ta en långpromenad, men inte ens det orkade jag. Tog en löprunda imorse och efter det var jag inte alls taggad för att göra något. La mig i sängen och såg på c/o Segermyr istället, och det är en helt lovely serie iaf! Sedan var det fotboll på tv, mitt lag förlorade och Zlatan avgjorde italienska ligan. Pratade lite med E, åt tomater och fixade tånaglarna. Nu är Håkan med i Sverige! (ett program jag aldrig hört talas om innan, men är Håkan med kan jag ju se det). Sen är det hockey, Canada kommer vinna den matchen. Tro mig, jag är bra på att tippa.

Nej, såhär rolig var jag just nu. Kommer kanske med något vettigt senare, man vet aldrig. Peace out.


Kommentarer
Postat av: E

Kanada vann inte alls! Dålig du är ;)

2008-05-18 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0