All I want for christmas (is you)

Trots att jag ser jul som en hemsk kommersiell högtid, så önskar jag mig ändå saker. (Men berätta inte för någon, för jag brukar ju aldrig önska mig något!)

Tre hårda klappar:
1. Ett Nintendo Wii (det är kuuuuuuul ju)
2. En kropp som inte går sönder hela tiden
3. Bil och körkort (någon? snälla?)

Tre mjuka klappar:
1. Lite fina kläder
2. Presentkort (Ikea, H&M, Gina tricot, Lagerhaus, Stockhome, jag tar vad som helst!)
3. En mössa, just den där jag letat efter men aldrig hittat

Tre viktiga klappar:
1. Snö, snälla. Jag vill inte ha en till jul utan snö
2. Denna plats lämnas hemlig, för stunden (men vissa vet vad jag menar, tror jag)
3. Det viktigaste egentligen, jag vill se min familj, min släkt och mina vänner friska och krya

Det tog lång tid att knåpa ihop denna. Jag är inte så mycket för att få saker helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0