Båring

Det är inte alls kul att bara ligga i soffan och göra nada. Framförallt när inte ens msn fungerar, då är det crap! Helst vill jag bara gå runt i lägenheten, som jag brukar, men att bara ta sig till toaletten är ett äventyr i sig. Borsta tänderna är jobbigt, eftersom det gör sjukt ont i foten att stå för länge. Vet inte hur jag kommer klara mig imorgon när jag ska vara ensam hemma, kommer nog bli så att jag ligger i sängen och tittar på tv tills mamma kommer hem och hon kan serva mig med mat. Eller så får jag hoppa runt lite själv, problemet är hur jag ska ta med mig maten från köket till matbordet.. Får väl sätta mig på golvet i köket äta helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0